Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
546

Over mij

Ik reis graag rond over de wereld. Te voet, per vliegtuig, boot, auto of motor.

Ik heb het reizen al vroeg in mijn jeugd meegekregen.

In mijn jeugd ging ik met mijn ouders naar Duitsland en reisde ik in Nederland.

In 1969, 09 jaar oud ging ik voor het eerst naar Engeland, vervolgens bezocht ik in

1970: Groot Brittannië (Engeland, Wales en Schotland)

1971: Denemarken en Zweden

1972:Groot Brittannië

1973 Noorwegen

1974: Groot Brittannië

1975: Noorwegen en Luxemburg

1976: België, Frankrijk en Engeland

Vervolgens op de motor Denemarken, Noorwegen, Zweden, Engeland, Duitsland, België en Luxemburg.

1983 Denemarken

1984 Engeland

1998 België, Frankrijk, Andorra, Spanje, Portugal en Gibraltar

1999 Engeland, Polen, Hongarije en Kroatië

2000 Hongarije en Roemenië

2001 België, Duitsland, Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen (de Noordkaap)

2002 Malta (incl. Gozo), Tjechië, Ierland (inclusief Noord Ierland), Litouwen, Letland, Estland, Finland, Zweden, Denemarken en Duitsland

2003 Isle of Man, Kroatië, Bosnië en Herzzegowina, Hongarije en Oostenrijk

2004 Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland, Finland, Aland, Zweden en Denemarken

2005 Frankrijk, Hongarije en Roemenië

2006 Frankrijk, Guernsey, Sark, Herm en Engeland

2007 Litoen, Letland, Estland, Italië en Vatikaanstad.

2008 Luxemburg, Frankrijk, Faeroer eilanden, IJsland, Italië, Lichtenstein, Monaco, Spanje, Gibraltar en Monaco

2009 Cyprus (inclusief Noord Cyprus en de Britse benclaves), Jordanië, Syrië, U.S.A. en Canada

2010 Cyprus, Thailand, Cambodja, Jersey en Frankrijk

2011 Marokko en Rusland

Naast de hier onder genoemde landen heb ik de volgende landen ook bezocht: Jersey, Isle of Man, Åland, Ceuta en Turks Cyprus.

In Groot Brittannië: Engeland, Wales, Schotland en Noord Ierland.

In Canada de volgende staten: Prince Edward Isle, New Brunswick, Québec en Ontario.

In de U.S.A. de volgende staten: Ohio, Massachusetts, Maine, New Hampshire, New Jersey, New York, Pennsylvania en Rhode Island.

Over mijn reis

.. Bekijk de foto's per land ..

Bezochte landen

Ik heb 49 landen (20%) bezocht:

Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Jersey, Jordanië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Marokko, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Syrië, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.